NESLİ'NİN KONULARI

21 Nisan 2014 Pazartesi

Monster High Pastası

IMG_6968
Pasta yapmayı seviyorum ama yeni konseptte pasta yapmayı daha çok seviyorum...Monster High pastasını zevkle  yaptım o yüzden... Pasta yapmaya başlamadan önce  -google sağolsun- ön araştırmalarımı yapıyor ve pastamın eskizlerini hazırlıyorum...Her yeni pastayla yeni birşeyler öğreniyorum...
IMG_6949
Monster High karakterlerini yapacağımı duyanlar "bunlar tam senlik" dediler ki çok haklılar... Karakterleri yaparken, elbiselerini süslerken çok keyif aldım...
Pastayı 7 yaşını dolduran Nil için yaptım. Nil'in sevdiği iki karakteri ekledim pastaya...
IMG_6961
Draculaura
Dracula'nın kızı. 1600 yaşında . Giysilerinden de anlayacağınız gibi pembeyi seviyor. Vejeteryan bir canavar.

IMG_6965

IMG_6969
Monster High, ünlü canavarların çocuklarının gittiği bir lise.  Frankenstein'in kızı , Kurtadam'ın kızı, Medusa'nın oğlu, operadaki Hayalet'in oğulları, Eros'un kızı  okulun öğrencilerinden sadece birkaçı... Kitap serisi olarak başlayan Monster High'ın oyuncakları, çizgi filmleri ve animasyonları da var...
IMG_6962

IMG_6954
Lagoona Blue, Deniz Canavarının kızı. 15 yaşında. En sevdiği renk okyanus mavisi... Akvaryumda bir piranası var. Adı Neptüna. En sevdiği yemek sushi...


İlk fırsatta çizgi filmlerini bulup izlemek istiyorum bu canavarları :)

IMG_6951
 Güzel Nil'in doğumgününü bir kez daha kutluyorum ve beni Monster High ile tanıştırdığı için teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: