NESLİ'NİN KONULARI

12 Ocak 2012 Perşembe

Süper Doktorlar





2011'in son pastasını kısa bir süre önce ameliyat olan Özlem Hanım için yaptım. Özlem Hanım, başarılı geçen ameliyatının ardından ilgilerinden çok memnun kaldığı ameliyat ekibi için özel bir pasta yapmamı istedi. İnternetten bulduğum birkaç örnek üzerinden Özlem Hanım'la konuştuk ve yukarıda gördüğünüz pastayı yapmaya karar verdik.








 

Ameliyat olan hasta, ameliyatta bulunan 2 doktor ve hemşireden oluşan ekibi; ameliyat başında görüntüledim.








Hastamız benim eski şefim ve hala arkadaşım... Kendisinin hem işlerinde hem de hayatın tüm ayrıntılarında titiz ve özenli olduğunu bildiğimden pastayı beğenip beğenmeyeceğini çok merak ediyordum. Pastayı teslim ettiğimde beğendiğini gördüm ama Özlem Hanım hastaneden sonra beni aradığında ve pastayı götürdüğü doktorlarında çok beğendiklerini; pastanın görünüşü kadar lezzetininin de güzel olduğunu söylediğinde çok mutlu oldum.






Ameliyat ekibine Özlem Hanımı kısa sürede iyileştirdikleri; Özlem Hanım'a da bu özel hediyesinde bana güvendiği için teşekkürler....


1 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

çok şekerler amaa:)
emeğinize sağlık..
sayfanız çok hoş.
seve seve takipteyim.
bende sizi bekliyorum sayfama.
kucak dolusu sevgiler..