NESLİ'NİN KONULARI

2 Ocak 2012 Pazartesi

Enginarlı ve Rokalı Salata



Sizlere nefis bir salata tarifi. Tarif 10 parmağında 20 marifet olan sevgili Harika'dan. Aslında ilk olarak Harika'nın "Börülce Salatası Tarifi" ni paylaşacaktım ama tadı hala damağımda olan Rokalı-Enginarlı salata öne geçti. Harika bu salatayı bizlere işyerinde öğle arası düzenlediğimiz bir yemek şöleninde yaptı. Gerçekten çok lezzetli, hafif ve farklı bir tarif .Ben de evde ilk fırsatta et yemeğinin yanına denedim... Aslında balığın yanına daha çok yakışacağını düşünüyorum.
Mutlaka deneyin, hem sağlıklı hem de lezzetli...



Malzemeler:
1 kutu meksika fasulesi (kırmızı-bordo renkli)
4-5 adet enginar (mevsimi olmadığı için konservesini kullandım)
1 demet Roka
Kapari
Cherry Domates
Zeytinyağı
Limon suyu
Tuz



1.İlk olarak rokaları temizleyin.
2.Enginarları eğer taze ise haşlayın, konserve ise gerek yok
3.Geniş bir kabın içine enginarları üçgen olacak şekilde 6'şar parçaya ayırın.
4.Üzerine konserve meksika fasulyelerini ekleyin.
5. İçerisine birkaç kaşık (isteğinize göre) kapari ekleyin.
6. Limon suyu,zeytinyağı ve tuzu ekleyin, tümünü karıştırın.
7.Servis kabınızın altına rokaları yerleştirin.
8.Üzerine karışımı ekleyin.
9.Domateslerle süsleyin.
10. Veee afiyetle yemeye başlayın...



En kısa zamanda Harika'nın "Börülce Salatası" tarifini de sizlerle paylaşacağım.

Harika'cım harikasın ..... :)

Hiç yorum yok: