NESLİ'NİN KONULARI

22 Ekim 2011 Cumartesi

Fenerbahçe Pastası

Beni tanıyanlar her ne kadar fanatik bir futbol taraftarı olmasam da Fenerbahçe Pastası yapacağıma ihtimal vermezler. Pastanın ilk başta kardeşim olmak üzere pek çok kişiyi şaşırtacağını düşünüyorum...

Pastayı bir zamanlar çok iyi arkadaşım olan şimdi ise sesini tanımakta zorlandığım sevgili Emre için yaptım. Uzun yıllar birlikte çalıştığım sevgili Şebnem Hanım'ın oğlu olan Emre'yi ilk tanıdığımda 3 yaşında sevimli bir çocuktu bugün ise 15'ini bitiren yakışıklı bir delikanlı oldu. Canavarlarla ve dinazorlarla ilk tanışmamı sağlayan böylece oğlum da hiç zorlanmadığım Emre'ye ben de annesinin isteği üzerine Fenerbahçe Pastası yaptım. Kupayı da aldıkları bu sene Alex'li bir sahanın uygun olacağını düşündüm. Neyse ki Emre'de pastayı başarılı bulduğunu söyledi de içim rahatladı...





Emre'cim sana nice güzel yaşlar diliyorum. Küçüklüğünden beri hayran olduğum zekanı kullanarak çok iyi yerlere geleceğine inanıyorum... O müthiş hayal gücünü hiç kaybetme, hep böyle kal. Sevgiler....

Hiç yorum yok: