NESLİ'NİN KONULARI

10 Eylül 2011 Cumartesi

Sünger Bob Pastası- Sponge Bob Square Pants Cake



Eveet benim de bir Sünger Bob pastam oldu sonunda. Bundan yaklaşık 1ay kadar önce Belgin hanımla e-maille haberleştik ve Doruk 'un 2 yaş doğumgünü pastasını hazırladım. Yaz günlerinde pasta hazırlanmanın zor olduğunu bir kez daha teyit etmiş oldum. Pastayı teslim edene kadar ( bu sefer Doruk'un doğumgünü tarihinde değişiklik olduğu için parti olana kadar ) aklım hep pastada oluyor. Şeker hamuru eriyecek mi, figürler bozulacak mı endişesi taşıyorum. Pasta yapmak çok zevkli olsa da bu stres beni mahvediyor. :) Neyse ki herşey yolunda gitti, Belgin Hanım'dan pastanın hem oğlu Doruk hem de misafirleri tarafından çok beğenildiği haberlerini aldım.



Bu sefer ki pastam Belgin hanım'ın isteği üzerine çikolatalı fıstıklı oldu. Kavrulmamış olarak aldığım fıstıkları biraz kavurduktan sonra şekerle karamelize ettim. Böylece çikolatanın lezzetinin yanına çıtır çıtır fıstıklar eklenmiş oldu. Dilerim tadı güzeldir. Belgin Hanım istediği pastanın fotoğrafını gönderdi ve bende elimden geleni yaptım. Fotoğrafları çektikten sonra pastanın üzerindeki Doruk yazısının yerine "iyi ki doğdun" yazısı eklemeye karar verdim. Son hali daha iyi oldu ancak bir kez daha fotoğraflayamadım.




Kurabiyeler biraz uğraştırsa da hepsini birarada görünce tüm yorgunluğum geçti. Pasta siparişini çok kısa bir zaman önce kesinleştirdiğimiz için fazla yaratıcı olamadım. Aslında Sünger Bob olduğunda Bay Yengeç'i ve Garry'i de eklemek isterdim. Özellikle kurabiyelerde Sünger Bob ve arkadaşlarının karışık olması daha iyi olurdu.



Doruk'a nice güzel yaşlar diliyorum. Sağlık, sevgi ve huzur dolu bir yaşamı olsun....
Sevgiler.

Hiç yorum yok: