NESLİ'NİN KONULARI

24 Şubat 2013 Pazar

Deniz Pastası

IMG_2882

Deniz'in pastasının fotoğrafları hacker saldırısında gitti malesef, sitem kurtarıldığında ise malesef son güncellemenin "yeterince güncel olmaması " nedeniyle geri gelmedi...

Yoğunluk nedeniyle atladığım ve Nilgün Hanım'ın hatırlatmasıyla aklıma gelen yazıyı ve fotoğrafları hemen ekliyorum ...

Deniz, Şimşek McQueen pastasını yaptığım Güney'in henüz 1 yaşını bitiren kızkardeşi...

IMG_2875

Deniz'in annesi Nilgün Hanım, Deniz'e Deniz temalı bir pasta istedi...Çok eğlenceli, renkli ve keyifli bir pasta oldu... Her detayı ayrı bir zevkti...

IMG_2897

Özellikle dalgaları çok severek yaptım...


IMG_2898

Nilgün Hanım'ın Deniz'in ileride hatırlaması için tüm figürleri saklaması da beni çok mutlu etti...

IMG_2893

Deniz'e birkez daha mutlu, sağlıklı, eğlenceli, tüm sevdikleriyle birlikte uzuuun yıllar diliyorum...

İyi ki doğdun Deniz :)



Not: Deniz'in Pastası ile birlikte yorumlarda gitti malesef... Yapılan yorumlara cevap verememiştim, çok özür diliyorum.

Hiç yorum yok: